TEST Toyota Hilux 2.8 Invincible: Predvodnik

Toyota je ponovo uspela da jednostavnom restilizacijom održi u vrhu klase model Hilux, svoj provereni i nepretenciozni kamionet, koji se sada vozi lakše i ponaša bolje u svakodnevnoj upotrebi, pa je kao stvoren da bude veran pratilac u poslu i zabavi

Kao što verovatno znate, Porsche 911 i Toyota Hilux su dva modela sa potpuno drugačijih krajeva automobilskog spektra i iako dijametralno suprotni po svemu, činjenica je da imaju puno toga zajedničkog.

I jedan i drugi su predstavljeni šezdesetih i do sad nisu značajno promenili formu ni tehnologiju. Potom, i jedan i drugi su rezultat konstantnog i mukotrpnog usavršavanja i primena modernih rešenja. I najzad, i jedan i drugi su prepoznatljivi u svim delovima sveta i dominantni u svojim klasama, a njihova imena su sinonim za kvalitet, pouzdanost i vrednost.

Dobro, Porsche 911 nije toliko popularan na kriznim područjima, recimo u Africi, kao što Hilux nije tako često vožen po Monaku, ali razumeli smo se, zar ne?!

Zbog svega toga, premijera svakog Hiluxa uvek je bila bitan događaj u automobilskom svetu. Aktuelna, osma, generacija nije baš nova, datira iz 2015. i do sad je imala već jedno "osvežavanje" 2017. Tokom 2020. godine, predstavljen je i drugi fejslift, ovaj sa našeg testa.

I možda nekome nije tako zanimljiv i uzbudljiv kao, već spomenuti, "911", ali Hilux zaslužuje poštovanje kao najpopularniji pikap u svetu budući da je od 1968. pa do sada, Toyota prodala neverovatnih 18 miliona primeraka!

Da li restilizovana verzija i dalje sposobna da se ravnopravno bori sa sve snažnijom i modernijom konkurencijom ili je ovo “labudova pesma” ove generacije, pročitajte u aktuelnom broju TopSpeed magazina.

TopSpeed Team