TEST Dacia Sandero Stepway: Redefinisanje krosovera

Treće izdanje Dacia Sandero Stepway donosi pregršt novina pa je lakše nabrajati šta je ostalo isto ili slično. Recimo, dimenzije su slične, ali ni one nisu baš iste. Primenjenom tehnologijom odgovara najmodernijim standardima kompaktnih krosovera, a dizajnom i sadržajem cilja i mlađe kupce

Doskoro smo za modele rumunskog brenda najčešće govorili da su za jednu Dačiju veoma dobri. Sada, po prvi put, možete da zaboravite na deo rečenice „za jednu Dačiju“, jer je Sandero Stepway dobar automobil s kojim god modelom drugog brenda da se poredi.

Očekivano, pripadnost Dačijinoj porodici vozila prepoznaje se po onom racionalnom pristupu u kome se nije štedelo na svemu što je osnova vožnje, ali i te kako jeste na „svili i kadifi “ koje rumunskim vozilima nikada nisu ni bile svojstvene niti su Dačije ikada time bile opsednute.

Uz to, ovaj Sandero, koji smo sada vozili, nastupaće u Srbiji isključivo u Stepway verziji , koja će se ubuduće predstavljati kao esencija onoga što mora da ponudi moderan krosover. Tačnije, ponudiće suštinu krosovera, ostavljajući konkurentima šansu da se sa kupcima bave onim što nije suština i što je samo forma.

Svoju aktuelnost sa najmodernijim tehnološkim trendovima Sandero Stepway ističe time što je nastao na istoj (novoj) platformi CMF-B kao i Clio i Captur. To znači da nikada do sada Sandero Stepway nije imao osnovu koja nimalo ne kaska za dva najvažnija modela u prodaji Renaulta – i to se odmah prepoznaje i u vožnji, i sadržajem enterijera.

Kako se novi Sandero Stepway ponaša u vožnji, kakav je utisak o enterijeru i šta je to čime smo naročito bili impresionirani, možete pročitati u aktuelnom broju TopSpeed magazina.

TopSpeed Team