MOTO TEST BMW R18: Kad bokser udari

Odeljenje BMW-a zaduženo za motocikle vraća čuvenu marku u segment „kruzera“ novim modelom R18 kojeg pokreće najveći bokser agregat ikada kreiran u okviru kompanije – zapremine čak 1802 „kubika“

Da bi napravili nešto novo, ponekad je nužno vratiti se na staro... Ili se bar osvrnuti na tradiciju i korene, te hrabro „udariti“ na najjače. U slučaju BMW-a, to je novi elitni „kruzer“ R18, u klasi kojom dominira čuveni Harley-Davidson.

Motorrad odeljenje je napravilo motocikl kojim treba redefinisati pozicije u premijum segmentu, te pokazati da i Evrope može da parira Americi, kako u pogledu dizajna i stila, a pogotovu tehnički.

Novitet iz BMW-a imali smo prilike ne samo da vidimo uživo, već i da vozimo na stazi NAVAK centra, gde smo se detaljno upoznali sa svim njegovim osobinama, a kako se pokazao tokom našeg „druženja“ i koji su utisci, možete pročitati u aktuelnom broju TopSpeed magazina.

TopSpeed Team