
TRACK TEST BMW M4 Competition: Bez kompromisa
12.04.2021.Hipersportski model iz Noalea nedavno je dobio električno oslanjanje koje je doraslo savršenom ramu i izuzetnom agregatu. U pitanju je prava veštačka inteligencija koja upravlja oslanjanjem i u osnovnom režimu vožnje, kako na stazi, tako i na gradskim ulicama
Aprilia RSV4 traje već mnogo godina, a sve to vreme je unapređivana i dovedena gotovo do savršenstva. Njeno poslednje izdanje, RSV4 1100 Factory predstavlja uzor za ulične supermotocikle, sa performansama karakterističnim za skoriju evropsku i japansku proizvodnju.
Pravi novitet modela RSV4 Factory 2020 predstavlja oslanjanje. Nakon dve godine razvoja od strane stručnjaka kompanije Ohlins, Aprilia je konačno predstavila poluaktivno oslanjanje, posle iskustva sa modelom Tuono V4 Factory.
Radoznali da testiramo stvarni napredak, na trkačkoj stazi sedamo u visoko sedište modela RSV4. Zvuk V4 motora koji se uzdiže iz titanijumskog Akrapovič izduva uvek izaziva jezu. Dovoljno je par krugova da osetimo da je ovaj supermotocikl zadržao svoj poznati karakter.
Koliko je uvođenje poluaktivnog oslanjanja zaista povećalo performanse na pisti? Recimo da, bez obzira na štopericu, vozač sada oseća kako mu je lakše da upravlja motociklom.
A koliko je zaista napravljen napredak po pitanju vremena po krugu i da li postoji još prostora za poboljšanje, otkrijte u aktuelnom broju TopSpeed magazina, koji se nalazi u prodaji širom Srbije.
TopSpeed Team
TREĆI I FINALNI POHOD NA PIKES PEAK: Bentley Continental GT3 Pikes Peak
ELEKTRIČNI PRVENAC: Toyota za Salon automobila u Šangaju sprema model BZ
MULTIPRAKTIK: Citroen predstavio C5X
TRACK TEST BMW M4 Competition: Bez kompromisa
U SPORTSKOM DUHU: Škoda Octavia Sportline
VAŽAN JUBILEJ: Hyundai Srbija proslavlja 30 godina na domaćem tržištu
MOŽE TO I BOLJE: Alfa Romeo Tonale odložen za 2022. godinu