VAŽAN JUBILEJ: Hyundai Srbija proslavlja 30 godina na domaćem tržištu

Kompanija Hyundai Srbija slavi jubilej – punih 30 godina od prvog predstavljanja brenda Hyundai na tržištu Srbije, a od toga aprila, davne 1991. godine pa do danas, korisnicima u Srbiji isporučeno je preko 50.000 Hyundai vozila

Hyundai Srbija jubilej od 30 godina postojanja na srpskom tržištu proslavlja sa zadovoljnim kupcima, koji su doprineli tome da Hyundai postane najprodavaniji brend fizičkim licima u Srbiji, a model Tucson prvi po prodaji u svom segmentu, u proteklih nekoliko godina (prema istraživanju agencije CUBEteam).

Hyundai brend je premijerno predstavljen srpskom tržištu na Beogradskom sajmu automobila, 1991. godine, od strane prvog distributera za tržište Srbije i bivše Jugoslavije, kompanije Slovenijales. Zatim je kompanija Progres preuzela distributerstvo za Srbiju 1997. godine.

Nakon toga, Hyundai Auto postaje ovlašćeni distributer Hyundai automobila za Srbiju, prisutan na domaćem tržištu od 2002. godine do 2015. godine, a od jula 2015. distributerstvo za Srbiju preuzima Hyundai Srbija u vlasništvu kompanije Taavura group.

Da podsetimo, Hyundai Motor Corporation osnovana je 1967. godine, septembra 2000. godine prerasla je u Hyundai Automotive Group. Danas Hyundai Motor zapošljava više od 120.000 ljudi širom sveta, a Hyundai posluje u preko 200 zemalja, sa godišnjom svetskom prodajom od 4,5 miliona vozila.

U 2007. godini grupacija je postala peta po prodaji na svetskoj listi proizvođača automobila. Kompanija ulaže u napredne tehnologije kao što su robotika i urbana mobilnost u vazduhu čime dobrinosi razvoju revolucionarnih tehničkih rešenja za mobilnost i usluga mobilnosti.

Izvor: PR Hyundai Srbija