REDEFINISANJE TRANSPORTA: Citroen My Ami Cargo

Da transportna vozila ne moraju, po pravilu, da budu velika i robusna, i gde je dizajnerski momentat gotovo po zapostavljen, dokazuje i ultrakompaktni Citroen My Ami Cargo

Simpatični Ami ultrakompaktni električni automobil, ili “kvadricikl”, kako još vole da ga nazivaju, na prvi pogled se, sa svojih dva metra dužine, ne čini kao optimalno rešenje urbanog transporta, međutim, da li je baš tako?!

Naime, električni pogon, izuzetno kompaktne dimenzije i nosivost od 140 kilograma, odnosno 400 litara zapremine, čine se sasvim dovoljnim za razvoz manje kabaste robe po gradu, naročito u zonama gde je zabranjen pristup vozilima sa SUS motorima.

Kod My Ami Cargo verzije, prostor za teret, pored klasičnog prtljažnog, nalazi se i pored vozača, na mestu suvozača i sasvim je dovoljan za manje kabaste pakete, a da pritom nimalo ne smeta vozaču prilikom vožnje.

Zahvaljujući litijum-jonskim baterijama kapaciteta 5,5 kWh, autonomija ovog „mališana“ iznosi oko 75 kilometara, što je sasvim dovoljno za gradske zone, naročito uža gradska jezgra, odnosno centre.

Ono što je naročito interesantno jeste njegova najavljena cena od svega 6490 evra (u Francuskoj), što će mnoge kurirske službe i poštanske kompanije ozbiljno naterati na razmišljanje.

Đorđe Pavićević/TopSpeed