PROCURELI NA INTERNET: Prve fotografije novog BMW M3 i M4 pre večerašnje premijere!

BMW će večeras i zvanično predstaviti nove generacije sportskih modela M3 i M4, čije su fotografije već uspele da nađu put do Interneta

Nova generacija kultne BMW-ove sportske limuzine M3 (G80), kao i njegovog kupe „rođaka“ M4 (G82), večeras će i zvanično ugledati svetlost dana, i to u formi pomalo kontroverznog izgleda prednjeg dela, sa velikim, izduženim „nozdrvama“ („bubrezima“).

Prve fotografije, i to u relativno visokoj rezoluciji, već su „procurele“ na Internet, koje u potpunosti otkrivaju sve do sada nepoznate stvari kada je reč o vizuelnom nastupu ova dva modela, uključujući i špekulacije o već pomenutom kontroverznom „nosu“ automobila.

Gledano spreda, a praktično i otpozadi, gotovo da je nemoguće razlikovati ova dva modela, jer bitnijih razlika između njih i nema. Naravno, jedina i suštinska razlika, zbog čega su praktično i razdvojeni u dva zasebna modela krije se u broju vrata, budući da je M3 limuzina sa četvora, a M4 kupe sa dvoja vrata.

Znatno uvećani i izduženi „bubrezi“ i veliki usisnici vazduha u donjem delu „branika“, koji su u nešto „smirenoj“ formi debitovali na novoj Seriji 4, pronašli su put i do sportskih modela, i to po prvi put i do „Trojke“ odnosno M3, budući da nova Serija 3 tek treba da debituje.

„Zadnjicom“ dominiraju dve dvostruke izduvne cevi, kružnog poprečnog preseka, integrisane u difuzor vazduha, dok se bokovi čine pomalo naduvani zahvaljujući aerodinamičkim proširenjima iza zadnjih blatobrana, po ugledu na ona napred, ali u kojima sada nisu usisnici vazduha, već su skrivene dodatne svetlosne grupe.

Što se tiče pogonskih jedinica, oba modela koristiće unapređenu verziju 3,0-litarskog rednog šestocilindarskog turbo agregata, koji oslobađa oko 480 „konja“ u standardnom izdanju, dok će Competition verzije raspolagati sa preko 500 konjskih snaga.

Više tehničkih detalja, kao i informacija o opremi i enterijeru očekujemo nakon večerašnje premijere.

Đorđe Pavićević/TopSpeed