
Stigla je nova Ducati Multistrada!
22.01.2021.Dok se automobilska industrija polako vraća u “normalan kolosek” nakon globalnog “zatvaranja”, počinju da se primećuju i prve ekonomske posledice
Gotovo tri meseca “zatvaranja” i prestanka normalnog poslovanja kompanija, dovelo je do brojnih problema, kako kada je reč o ponudi, tako i potražnji. Naravno, prva stvar koju velike kompanije žele da učine jeste da naprave “rezove” i konsoliduju svoje poslovanje, a po običaju, deblji kraj izvlače radnici.
Tako je Bentley, u okviru svog organizacionog plana “Beyond 100” (Posle 100 godina postojanja) krenuo u restruktuiranje, a to podrazumeva i otpuštanje čak 1000 zaposlenih, što je gotovo jedna četvrtina ukupnog broja ljudi koji rade u ovoj prestižnoj britanskoj kompaniji.
Navodno, prema rečima vodećih ljudi Bentleya, ovaj plan je trebalo da stupi na snagu još u martu, pre nego što je “korona udarila”, te nema direktne veze sa pandemijom. Međutim, sedam “neradnih” nedelja ostavilo je itekako velike posledice, oko 30 miliona evra nedeljno, te se očekuje da Bentley tek 2022. godine ponovo krene sa rastom.
Inače, od kako je stigao iz Jaguar Land Rovera, Adrian Hallmark, CEO kompanije Bentley, napravio je izuzetan finansijski “salto” te je od gubitaša u 2018. godini, povećao profit za oko 300 miliona evra u 2019. godini i kompaniju doveo u “plus”, a i u prvom kvartalu ove godine, zabeležen je rekordni profit od 54 miliona evra.
Đorđe Pavićević/TopSpeed
NEMAČKA ŠKOLA: Cupra Formentor by Abt Sportsline
RALLYE MONTE CARLO 2021: Žestoko od samog starta! (VIDEO)
MINI x Škrabac Art Edition: MINI kakvog do sada niste videli
PROJECT TRINITY: Volkswagen najavljuje revolucionarni električni model
TEST Audi A3 Sportback 35 TFSI: Nepristojna ponuda
KOMPAKT NA STRUJU: Mercedes predstavio električni EQA
ZA ONE SA PLIĆIM DŽEPOM: Porsche predstavio osnovni Taycan