PODMLAĐIVANJE: Renault predstavio restilizovani Megane

Renault je predstavio restilizovanu verziju svog popularnog modela Megane, koji sada dobija i E-Tech plug-in hibridnu pogonsku jedinicu

Nakon četiri godine tržišnog života, Renault je predstavio “podmlađenu” verziju svog popularnog modela Megane, koji je dobio diskretna vizuelna unapređenja eksterijera, nešto bogatiji enterijer, a tu je i nova pogonska jedinica.

U pitanju je E-Tech plug-in hibridni sistem, koji je nedavno dobio i novi Captur, a u pitanju je 1,6-litarski benzinski motor, “uparen” sa dva elektromotora, koji ukupno oslobađaju 160 konjskih snaga.

Baterije kapaciteta 9,8 kWh omogućavaju autonomiju od oko 50 kilometara kombinovane vožnje, odnosno oko 60 km ako je reč o čisto gradskoj vožnji. Pri tome, maksimalna brzina iznosi 135 km/h.

Kako je najavljeno, plug-in hibridna E-Tech verzija prvo će biti isporučivana u karavan (Grandtour) verziji, a tek potom u hečbeku (Berline).

Što se tiče ostalih unapređenja, Renault je Megane opremio novim infotejnment displejem od 9,3 inča, dok je digitalna instrumentacija sada dobila displej od 10,2 inča, umesto 7” kod prethodne verzije.

No, ono što je još bitnije od toga, Renault je u restilizovani Megane inkorporirao i određene sisteme polu-autonomnog upravljanja, te je tzv. Nivo 2 sada u stanju da ubrzava, koči i upravlja uz minimalne asistenciju vozača, doduše, u kratkim periodima.

Pored standardnih modela, “osvežen” je i sportski RS, koji sada poseduje samo snažniji 1,8-litarski turbo benzinac od 300 “konja”, dok je onaj od 280 KS “penzionisan”. Takođe, verzije sa EDC menjačem raspolažu sa 10 Nm više, odnosno 420 Nm.

Đorđe Pavićević/TopSpeed