PERJANICA PONUDE: Restilizovana Opel Insignia GSi

Opel je na Salonu automobila u Briselu predstavio restilizovanu Insigniu GSi koja je dostupna kako u limuzinskoj, tako i karavan verziji

Nakon što je krajem prošle godina Insignia dobila nešto moderniji izgled, sada je na red stigla i GSi verzija, i to kako u limuzinskoj Grand Sport, tako i u karavanskoj Sports Tourer verziji.

Sportski pogon na sva četiri točka sa sistemom vektorisanja obrtnog momenta je jedinstven u ovom segmentu. U AWD modu, dve spojnice menjaju konvencionalni zadnji diferencijal i pružaju idealan transfer između točkova u svakoj situaciji prilikom vožnje. Sa ovom tehnologijom, nova Opel Insignia GSi je agilnija u krivinama, nudi najbolje skretanje i izdvaja se odličnim prijanjanjem. Za još aktivnije iskustvo u vožnji, novim devetostepenim automatskim menjačem može da se upravlja putem polugica na volanu.

Insignia GSi već u standardnoj opremi ima mehatronski FlexRide sistem oslanjanja, koji podešava amortizere i upravljanje u deliću sekunde. Pored toga, FlexRide menja karakteristike pedale gasa kao i trenutke promene brzina devetostepenog automatika. Vozač može da bira između nekoliko modova vožnje: Standard, Tour, Sport i ekskluzivno za GSi – Competition.

Opel Insignia GSi je dodatno usavršen testovima na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife. Dinamično podešena šasija nudi odlično prijanjanje, a moćne Brembo kočnice sa četiri klipa (sa crvenim čeljustima) i direktno upravljanje su još više unapređeni.

Sa novom Insignijom, Opel je smanjio kompleksnost i istovremeno unapredio ponudu za kupca. Dok je prethodnik imao benzinske i dizel agregate iz tri različite porodice motora, svi trocilindarski i četvorocilindarski motori sada pripadaju jedinstvenoj novoj generaciji. 1,4-litarski benzinski agregat sa 145 KS i 1,5-litarski dizel sa 122 KS čine osnovu ponude.

Iznad njih u gami Insignije dolaze dvolitarski četvorocilindarski dizel (koji će biti uveden kasnije ove godine) i dvolitarski benzinski agregat sa 200 KS – odnosno 230 KS kod GSi verzije. Dvolitarske benzinske jedinice su takođe prvi Opelovi agregati koji dolaze sa sistemom deaktivacije cilindara. Ukoliko vozaču nije potrebna sva snaga, ovaj sistem će deaktivirati dva cilindra i značajno smanjiti potrošnju goriva.

Aktivna maska hladnjaka nove Insignije još više unapređuje efikasnost u potrošnji zatvaranjem gornjeg i donjeg dela maske. Ona ima termalne prednosti jer odlaže hlađenje nakon gašenja motora, ili tako što ubrzava zagrevanje motora nakon hladnog starta, što je posebno bitno tokom zime i pruža značajnu prednost u potrošnji goriva i komfora prilikom grejanja kabine.

Pored toga, tu su i najmoderniji sistemi bezbednosti i asistencije, a pre svega nova adaptivna IntelliLux LED Pixel svetla. Sada imaju ukupno 168 LED elemenata – 84 po jednom svetlu! Oni pružaju vozaču Insignije odličan pregled, reaguju brže i preciznije nego ranije, a sve to bez zaslepljivanja drugih vozača.

Tipično za najluksuzniji model jednog brenda, Opel Insignia donosi sve moguće info-zabavne sisteme i sisteme asistencije. Nova digitalna kamera za pogled unazad unapređuje preglednost iza automobila. Bezbednost prilikom napuštanja parking mesta unazad se može dodatno uvećati opcionim sistemom upozorenja na bočni saobraćaj.

Dodatni sistemi asistencije uključuju upozorenje na čeoni sudar sa automatskim kočenjem i prepoznavanjem pešaka, asistenciju održavanja vozila u saobraćajnoj traci, upozorenje na vozila u mrtvom uglu, adaptivni tempomat sa kočenjem u slučaju opasnosti, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, naprednu asistenciju prilikom parkiranja i head-up displej.

Adaptivni tempomat održava odstojanje od vozila ispred putem automatskog kočenja i ubrzavanja. Sa automatskim menjačem, sistem baziran na radarima može da zaustavi Insigniju i da prati vozilo ispred u saobraćajnim gužvama.

Gamu info-zabavnih sistema koji su kompatibilni sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama čine Multimedia Radio, Multimedia Navi i Multimedia Navi Pro. Sistem koji se nalazi u vrhu ponude ima brojne servise povezane navigacije kao što su „Trip & Drive Management” i „Live Navigation”, koji pružaju informacije putem interneta o saobraćaju u realnom vremenu, na taj način omogućavajući vozaču da primeti zastoje i da ih obiđe.

Izvor: PR Opel Srbija