OŠTRICA MAČA: BMW predstavio M2 CS

Snažniji, brži i brutalniji od M2 Competition, upravo predstavljeni M2 CS će biti proizveden u limitiranoj seriji, a iako je homologovan za redovni saobraćaj, prirodno stanište mu je ipak trkačka staza

Ako ste mislili da je M2 Competition ultimativni M2, prevarili ste se, jer je BMW upravo predstavio još „oštriji“ model M2 CS (ClubSport).

Novitet je dobio „haubu“ od specijalne plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, karbonski krov, novi prednji spliter, repni spojler i novi difuzor vazduha pozadi.

Tu su i novi, kovani aluminijumski naplaci od 19 inča u crnom ili mat zlatnom finišu, kao i izbor od četiri boje karoserije.

Za pogon je zadužen unapređeni S55 motor, što će reći da je u pitanju 3,0-litarski šestocilindarski twin-turbo, isti onaj kao i u M4 Competition, koji oslobađa 450 konjskih snaga (40 više u odnosu na M2 Competition), kao i 550 Nm.

Snaga se preko 6-stepenog manuelnog ili 7-stepenog DCT menjača i elektronski kontrolisanog Active M diferencijala šalje na zadnje točkove, a sprint do 100 km/h traje četiri sekunde, odnosno 4,2 s ako je u pitanju manuelni menjač.

Maksimalna brzina je, budući da M2 CS stiže sa M Driver's paketom, limitirana na 280 kilometara na čas, umesto standardnih 250 km/h, a bez „blokade“, M2 CS može da „dohvati“ i impresivnih 300 km/h.

Vozaču su na raspolaganju tri režima rada aktivnog oslanjanja – Comfort, Sport i Sport+, a pored toga, M2 CS raspolaže i sa unapređenim kočionim sistemom koji podrazumeva prednje diskove od 400 mmm sa 6-klipnim čeljustima, dok su pozadi od 380 mm sa četvoroklipnim čeljustima.

Na kraju, dolazimo i do cene, a ona više uopšte nije tako „pristupačna“, imajući u vidu da se ipak radi o M2. Naime, za M2 CS sada treba izdvojiti čak 95.000 evra, a već sa par stvari sa spiska dodatne opreme, cena premašuje fantastičnih 100.000 evra!

Đorđe Pavićević/TopSpeed