HYUNDAI NAGRADNI KVIZ: Tvoji snovi su bliže nego što očekuješ

Septembar i oktobar ove godine biće obeleženi u znaku fudbala i takmičarskog duha, jer Hyundai organizuje nagradni kviz “Tvoji snovi su bliže nego što očekuješ“

Ovim nagradnim kvizom Hyundai Motor Company globalno promoviše sponzorstvo najvećih evropskih fudbalskih timova Atletico Madrid, Chelsea, Roma, Hertha i Olympique Lyonnais.

Svi koji u periodu od 16. septembra 2019. godine do 30. oktobra 2019. godine posete neki od Hyundai štandova, slikaju se sa Hyundai foto ramom, zatim objave sliku na društvenim mrežama Facebooku – u i/ili Instagramu i odigraju kviz znanja o fudbalu, postaju učesnici nagradnog Hyundai kviza znanja. Lokacije Hyundai štandova će biti objavljene na Hyundai Srbija sajtu.

Glavna nagrada je putovanje na utakmicu FC Chelsea u organizaciji Hyundaia. Nagrada uključuje plaćene troškove avionskog prevoza, vize, hotelskog smeštaja, kao i ulaznice za utakmicu, a dodeljuje se na osnovu broja tačnih odgovora i brzine kojom se isti daju. Brojne ostale nagrade su fudbalski dresovi klubova: Chelsea, Atletico Madrid ili AS Roma; Fudbalske lopte i Hyundai privesci za ključeve.

Nasmejana lica, telefoni podešeni za slikanje, kao i pozitivna trema pri prisećanju tačnih odgovora samo su deo atmosfere koja zaista liči na pravo zagrevanje pred veliki meč.

Podršku ovom nagradnom kvizu, širenju fer pleja za koji se Hyundai zalaže globalno, pruža i promoter Hyundaija za Srbiju, poznati glumac, Vojin Ćetković. Sudeći po uspešnosti koja je karakterisala našu proteklu nagradnu igru “Hyundai te vodi u Rim”, očekivanja za Hyundai nagradni kviz znanja o fudbalu su velika!

Izvor: PR Hyundai Srbija