BOGATIJA PONUDA: Restilizovani Ford Focus

Ford je za evropsko tržište predstavio restilizovani model Focus, koji je dobio mild-hybrid pogonsku jedinicu

Fordov predstavnik u segmentu kompaktnih hečbek modela, model Focus, ulazi u novu fazu svog tržišnog života budući da je američka kompanija predstavila unapređeno izdanje za evropsko tržište.

Pored diskretnih vizuelnih unapređenja na eksterijeru, novi Focus je dobio i digitalnu instrumentaciju, dijagonale 12,3 inča, a kako je najavljeno, biće opremljen i FordPass Connect sistemom koji upozorava na prepreke i opasnosti na putu.

No, najveća novina nalazi se ispod „haube“, i to u vidu 1,0-litarskog trocilindarskog EcoBoost motora sa mild-hybrid tehnologijom i 48-voltnim sistemom, koji se isporučuje u dve verzije snage – od 125 i 155 „konja“, i kao takav, trebalo bi da zameni dosadašnji 1.5 EcoBoost od 150 KS.

Istovremeno, u Fordu naglašavaju da je nova mild-hybrid jedinica i do 17% ekonomičnija u odnosu na pomenuti 1.5 EcoBoost, kao i da emituje osetno manje ugljen-dioksida – 116 g/km CO2 prema WLTP ciklusu.

Pored ovih pogonskih jedinica, Ford je ponudio i klasične benzince i dizele, počevši od 1.0 EcoBoost od 125 KS, preko 1.5 EcoBlue dizela od 120 KS, kao i 2,0-litarskog EcoBlue od 150 konjskih snaga. Kod dizel motora, isporučuje se manuelna 6-stepena transmisija ili opciona 8-stepena automatska.

Đorđe Pavićević/TopSpeed