RAZLAZ NA POMOLU: Da li Dovizioso odlazi iz Ducatija!?

Ako je verovati informacijama koje stižu iz MotoGP padoka, Ducati i Andrea Dovizoso i dalje nisu postigli dogovor oko daljeg angažmana, a u priču o „zameniku“, pored Lorenza, ubacio se i Zarco

Već neko vreme nije tajna da Andrea Dovizoso i Ducati ne mogu da nađu zajednički jezik kada je reč o novom ugovoru, za 2021. i dalje, a razlozi su, pre svega, finansijske prirode, budući da, navodno, Dovi traži 8 miliona dolara dok je Ducati spreman da izdvoji svega 2 miliona.

Očigledno da Dovi, kao trostruki uzastopni vicešampion, od 2017. do 2019. godine i jedini pravi konkurent Marquezu u borbi za titulu, smatra da nije dovoljno cenjen i da svoje dugogodišnje iskustvo, kao i 12 pobeda u protekle tri sezone, ipak vrede više nego što su u Bolonji spremni da plate.

Tu postoji i „problem“ određenog neslaganja na relaciji Dovizoso – Dall'Igna, koja su otpočela još sredinom 2019. godine, kada se Dovi žalio da Ducati ne prati razvojem glavnog konkurenta Hondu, te da se, baš kao i u slučaju sa Stonerom, uopšte ne uvažavaju njegova stručna mišljenja vezana za motocikl.

Ukoliko se dogovor ne postigne, ostaje veliki pitanje šta će tada Dovizioso dalje uraditi – da li otići u „penziju“ ili preći u neku konkurentsku ekipu. Već je bilo priča da je KTM spreman da razgovara na tu temu, a ovih dana su već „bacili oko“ na Petruccija, koji definitivno ide iz Ducati Corse.

S druge strane, Ducati je već počeo ozbiljno da razmišlja na tu temu, te je nezvanično već počeo da spominje mogućnost ponovnog angažmana Lorenza, koji je trenutno Yamahin test-vozač, a koji je praktično „oteran“ iz ekipe, pre nego što je pružio svoje najbolje vožnje i zabeležio tri pobede i jedno drugo mesto.

Takođe, sve su glasnije priče i da bi Johann Zarco, kao vozač Avintia Racing Ducati ekipe, mogao da „uskoči“ u fabrički tim, ukoliko se za tim stvori potreba. Ako ništa drugo, ostaje i mogućnost prelaska u satelitsku Pramac Racing ekipu, iz koje se Jack Miller naredne sezone „seli“ u Ducati Corse.

Đorđe Pavićević/TopSpeed