TEHNIKA Pogon na svim točkovima: Četiri su bolja nego dva

U najnovijem broju TopSpeed magazina detaljnije vas upoznajemo sa 4x4 pogonom i objašnjavamo zbog čega je on bolji od klasičnog na prednjoj ili zadnjoj osovini

Integralni ili pogon na svim točkovima omogućio je mnogim automobilima efikasnije i sigurnije ponašanje na putu.

Različiti su načini konstruisanja i rada 4x4 pogona, u većini slučajeva se automatski uključuje, a elektronika kontroliše njegovo funkcionisanje.

Prenos 4x4 ima zadatak da raspodeli pogonsku silu na četiri točka, kako bi se smanjio njen iznos po pojedinačnom točku, što pomaže da vozilo nastavi da se kreće čak i u uslovima slabog prianjanja.

Kako različiti sistemi 4x4 pogon funkcionišu, koje su im prednosti i koji se od njih do sada pokazao kao najbolji, možete pročitati u aktuelnom broju magazina TopSpeed, koji se nalazi u prodaji širom Srbije.

TopSpeed Team