MOŽE BITI SAMO JEDAN: TopSpeed 211 na kioscima!

Ponovo smo sa vama posle nešto više od dva meseca i prinudne pauze prouzrokovane vanrednim stanjem. Novi broj sa novom cenom i poklonom!

Sa zadovoljstvom smo krenuli u nove „radne pobede” čim su se stekli uslovi, a jedan od prvih izazova koji nas je sačekao bilo je testiranje BMW-ovog supersportskog SUV-a. Toga dana na stazi Centra NAVAK sačekala su nas zapravo dva modela koja su prošla kompletan tretman u čuvenom Motorsport odeljenju iz Minhena - X3 M Competition i X4 M Competition.

Ovaj „sastanak“ je u nama pobudio posebno interesovanje delom i zbog činjenice da je BMW sada prvi put izašao sa čistokrvnim sportistima u SUV formatu srednje veličine. Još od ranije postoje X5 M i X6 M, dok su X3 M i X4 M tek od nedavno uvršteni u portfolio Bavaraca. Budući da smo bili ograničeni s vremenom, morali smo da odlučimo kojem ćemo se carstvu privoleti, a naš izbor je pao na - X3 M Competititon sa 510 konjskih snaga.

Lepo prolećno vreme iskoristili smo i za test jednog kabrioleta. Ne bilo kog, jer reč je o osmoj generaciji čuvenog modela Porsche 911, a verzija koja nam je dopala šaka je Carrera 4S Cabriolet sa šestocilindarskim „bokser“ motorom zapremine 3,0 litara sa 450 „konja“. Ukratko, automobil stvoren za hedoniste, ljubitelje brze vožnje i vetra u kosi, pobornike osećaja slobode.

Takav osećaj, ali na dijametralno suprotan način, pruža još jedan automobil sa menija u ovom broju. I on poput „elfera“, egzistira više decenija u svom izvornom obliku. Pogađate, reč je o kultnom terencu sa znakom „trokrake zvezde“.

Mercedes-Benz G-klase smo preuzeli na test, pre svega, u nameri da odgonetnemo koliko je druga generacija napredovala u smislu komfora i tehnološke opremljenosti, budući da su njene terenske sposobnosti odavno poznate i priznate.

Mimo običaja, zvezda sa naslovne strane nije automobil koji smo testirali, već svetska premijera nove generacije BMW-ove Serije 4 Coupe, modela koji tek treba da se pojavi u društvu predstavnika medija budući da je za sada održana samo promocija putem Interneta.

Vozili smo i novog lava iz "čopora" Peugeot, odnosno model 2008. Tu je i reportaža o Kulundžić Performance Driving, odnosno individualnim treninzima sportske vožnje na stazi Centra NAVAK. Predstavljamo vam i još neka izuzetna dostignuća na točkovima - jedno od njih delo je tjunerske kuće ABT Sportsline, oličeno u modelu RS7-R, a šta je to što omogućava trkačkom automobilu BT62 marke Brabham da vozi naopačke, saznaćete u rubrici Tehnika.

Kao i uvek, poseban deo je rezervisan i za rubriku Lifestyle i modni editorijal, a nismo zapostavili ni sport, odnosno Formulu 1. To što je još uvek neizvesna situacija u vezi ove sezone, ne znači da se već ne prave planovi za narednu. Posebno su interesantne spekulacije oko sastava timova za 2021. godinu, a provejavaju i neke dileme oko određenih pravila.

Iskreno verujemo da vi nećete imati dilemu oko toga da ćemo i dalje biti na najvišem mogućem nivou, uprkos svim potresima koji su se dogodili u proteklom periodu. Zato, budite uz TopSpeed!

Ne zaboravite da na sledećim linkovima možete preuzeti i našu besplatnu aplikaciju, bilo da posedujete mobilni uređaj sa Android ili iOS operativnim sistemom.

Zato, pratite nas redovno, jer je instalacija besplatne TopSpeed aplikacije veoma jednostavna.

TopSpeed Team